keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Maalis- ja Huhtikuun Suosikit

Ylihuomenna olis jo toukokuu ja taas mä ihmettelen täällä miten nopeasti aika meneekään. Ihan hullua että kuukauden päästä olis jo kesän ensimmäinen kuukausi. Maaliskuun suosikit unohdin listata joten tässä tulin nyt parin kuun lempparit.  


Tähdet Tähdet -ohjelma
Mä oon ihan hurahtanut tähän ohjelmaan ja sunnuntai-illat kuluukin aina mukavan rattoisasti tätä katsoessa. Ensimmäistä kautta katsoin jo viime keväänä Itävallassa ollessani ja jo silloin olin tästä konseptista ihan fiiliksissä. Tää on oikeestaan sellanen ohjelma mitä koko meidän perhe katsoo ja meillä on aina kauheet kommentoinnit ja veikkaukset kuka tippuu sueraavaksi. Pari jaksoa olis vielä jäljellä ja oon kyllä vähän surullinen että mun lemppari putosi viime viikolla. Oon nimittäin ton sarjan myötä alkanut ihan kybällä fanittamaan Roope Salmista :D

                                             
Lumene Rasberry Shine Lipstick huulipunat
Maaliskuun aikana tuli ostettua kolme kappaletta uusia Lumenen huulipunia. Nyt multa siis löytyy punat sävyissä 102, 105 ja 106. Tyytyväinen oon ollut ja eniten oon käyttänyt tuota sävyä 102 (kuten näkyy :D), mutta ei nuo kaksi muutakaan huonoja ole. Pikkuhiljaa oon alkanut opetella huulipunien käyttöä ja käyttäisin niitä varmasti vielä useammin jos mun huulet ei olis aina niin pirun rohtuneet.


Coloradon Surf & Turf Burrito
Oon käynyt lähiaikoina ihan liikaa ulkona syömässä, ja senpä takia täytyy kyllä laittaa tähän mun lemppari rafla-annos. Ah tuosta annoksesta oon näin jälkeenpäin vain haaveillut. Kyseessä oli siis Coloradon herkku burrito, joka on piilossa kaikkien noiden herkullisten lisukkeiden alla :D



Glitterin korvikset
 Nää Glitteristä hankitut korvikset on  nykyään mun käytetyimmät korvikset. Oikeestaan enpä muistaakseni oo muita korviksia tässä käyttänytkään ja nää sopii mun mielestä niin hyvin arkeen kuin juhlaankin. Musta muutenkin tuntuu että näitä on alkanut näkemään enemmänkin ihmisillä ja ainakin mä saan töissä ollessanikin tosi paljon kysymyksiä ja kehuja näistä asiakkailta.   


 

Sanni - LELU albumi
 Muistaakseni jo tammikuussa hehkutin Sannin 2080-luvulla biisiä ja nyt noin viikon ajan oon spotifyssa luukuttanut tätä uusinta LELU albumia. Voin suositella tän levyn kuuntelemista lämpimästi ja omat biisi suosikit on jo löytynyt. Seuraava single Pojat on musta tosi hauska biisi, samoin kuin myös Lapsi Heurekassa ja Soita Mua (S&M), joka alkuun oli hieman hämmentäväkin. Myös albumin nimikkobiisi LELU, joka on vähän "synkempi", on noussut yhdeksi mun lemppariksi. Ja plussana musta on aivan älyttömän hienoa että Sanni on itse kirjoittanut ja sävelänyt kaikki biisinsä. Ihanaa että Suomessa on näin ihania ja vahvoja naisartisteja!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti